Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
27
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
28
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
29
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
30
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
31
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
1
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
2
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
3
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
4
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
Zápis do 1.třídy
5
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
6
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
7
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
8
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
9
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
10
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
11
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
12
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
13
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 1
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Akce a projekty > Recyklace očima mladého vědce

Recyklace očima mladého vědce



V pondělí 2.5. se žáci 8. ročníku kryrské základní školy zapojili v rámci dlouhodobého projektu Recyklohraní do programu ,,Recyklace očima mladého vědce v modulu - Půda". Badatelsky orientovaná výuka probíhala v učebně chemie a na školní zahradě. Žáci se nejdříve seznámili s informacemi o vzniku a rozdělení půd podle druhu a typu a posléze získané informace ověřovali v praxi.

Na školní zahradě odebrali z různých míst vzorky půdy, které pak v učebně zpracovávali. Využívali při tom informací  a dovedností z učiva chemie.

Proto si např. ověřili důležitost znalostí pH půdy, určování  její kyselosti a zásaditosti atd. Žáci mohli sami zjistit, že informace a znalosti získané během výuky chemie, mohou zúročit i v dalších oblastech života, např. v budoucnosti ve svých zaměstnáních nebo při práci na svých zahrádkách.

logo_fotogalerie.jpg