Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
27
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
28
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
29
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
30
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
31
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
1
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
2
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
3
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
4
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
Zápis do 1.třídy
5
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
6
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
7
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
8
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
9
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
10
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
11
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
12
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
13
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 1
Drobečková navigace

Úvod > Žáci > Třídy > Školní rok 2024/25 > 9. třída > Pohádky pro nejmenší

Pohádky pro nejmenší



V rámci dramatické výchovy v deváté třídě se uskutečnil několikaměsíční projekt, jehož cílem bylo připravit divadelní představení tří pohádek pro nejmenší děti z první a druhé třídy. Každá skupina si vybrala své téma – čarodějnické, čertovské a vodnické. Na veškerých ostatních činnostech se všichni podíleli zcela samostatně. Vymýšleli pohádkový příběh, vytvořili společně scénář a postavy, sami si řídili jednotlivé zkoušky, vytvářeli kostýmy, začlenili do představení živou hudbu s klavírem. Sami pochopili, jak jednoduchým způsobem pracovat se scénou, která byla tvořena pouze několika židlemi.

Dramatická výchova v sobě spojuje řadu uměleckých oborů, ale zároveň podporuje a rozvíjí skupinou spolupráci a zodpovědnost za její výsledek, komunikaci, řečové, pohybové a taneční schopnosti, možnost veřejného vystupování před publikem, možnost vnímat diváky a v dané situaci na ně nejen vhodně reagovat, ale dokonce je do představení zapojit. To všechno se během březnové premiéry podařilo.

Výsledkem projektu nebylo pouze velmi úspěšné divadelní představení, ale především pocit vzájemné radosti herců a diváků, dobrá nálada a spokojenost s tím, že se vše podařilo podle představ účinkujících.

Mgr. Marie Vránová

logo_fotogalerie.jpg