Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
27
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
28
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
29
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
30
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
31
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
1
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
2
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
3
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
4
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
Zápis do 1.třídy
5
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
6
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
7
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
8
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
9
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
10
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
11
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
12
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
13
Výuka plavání ve školním roce 2025/26 pro žáky 2. a 3. ročníku
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 1
Drobečková navigace

Úvod > Žáci > Třídy > Školní rok 2024/25 > 6. třída > Návštěva výstavy Komenský v komiksu

Návštěva výstavy Komenský v komiksu



Ve čtvrtek před jarními prázdninami jela celá naše třída do Podbořan na výstavu o J. A. Komenském.

   Když jsme dorazili do muzea, posadili jsme se na židle a poslouchali dvě průvodkyně, které nám pustily dokument o životě této slavné osobnosti. Po skončení videa jsme si vzájemně sdělili, co nás ve filmu zaujalo a co si z něj pamatujeme. Poté nás paní knihovnice seznámily s dalšími zajímavými informacemi, které ve videu nebyly zmíněny. Nakonec jsme dostali pracovní listy, tužku a odebrali se do prvního patra, kde byly vystavené panely s komiksy. Podle toho, co tam bylo napsané nebo co jsme si zapamatovali, jsme měli list vypracovat. Většinou jsme spolupracovali ve dvojici.

  Jakmile jsme měli pracovní listy hotové, sešli jsme zpět dolů a čekali na ostatní. Když měli všichni pracovní listy vyplněné, společně jsme si je zkontrolovali. Poté jsme si ještě něco pověděli a vydali se pěšky na autobus.

  Výstavu jsme si velmi užili, hodně nového jsme se dozvěděli.

                                                                                                           

 

                                                                                        Eliška Vágnerová (6. ročník)

logo_fotogalerie.jpg